och än är det bara lördag kväll

Så ofta kör jag fast och vet inte var jag ska ta vägen
men helger som denna lossnar mycket knakar i fogarna
lossar som islossningen vita block som sjunker ur sikte
ner på botten igen.
...
jag målar i nya miljöer jag ser på spel med nostalgi i blicken
lyssnar och skriver avslutar spelar in lyssnar på min egen röst
lyckas muta den omutbara med brunch blåbärsscones som blir
någon timme lång och avslutas med kaffeexperiment och
I 24 år har jeg bodd i samme gård som Anne
Piano en inspelningsfunktion skrivande som klickar som flyter
ett sätt att skriva på ett sätt att lyfta handlederna som
känns bekant som låter orden ringa ut i huvudet på mig.
teknik. antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0