Little girls from Sweden dream of silver screen quotations

Gårdagskväll i huset
Gitarr Led Zeppelin och lite
The tallest man on earth
och sötpotatissallad som skulle kunna kallas något annat
känslan av att aldrig någonsin vilja att någonting ska ta slut.
Tyst och sluta skramla och
ostämdheten
gultonade polaroider
Greenesleeves och allt känns
bra inte alls
desperat och lite svajigt bara musiken
ibland
Tänker att
enskilda toner på gitarr gör inte lika ont
som på piano
det är lite som det brukade vara när jag och
Coleen satt på golvet i Skara och jag halvsov
på hennes ben
undvek att få gitarrhalsen i huvudet och
mumlade med i Red Hot Chili Peppers låtar
som jag aldrig riktigt lärde mig
texten till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0